Amway Vietnam unveils new G&H body care line

Diep Linh
Chia sẻ

Eco-friendly vegan product line is designed to be safe for users and is targeted at Vietnamese consumers.

Upon its launch in Vietnam, G&H introduced three main product categories, offering a total of 10 diverse products suitable for the entire family.
Upon its launch in Vietnam, G&H introduced three main product categories, offering a total of 10 diverse products suitable for the entire family.

Amway Vietnam recently launched its new G&H Body Care product line in Ho Chi Minh City, featuring a range of solutions made entirely from plant-based ingredients. Part of the personal care brand G&H of the Amway Group, this line emphasizes effective yet gentle skin care while ensuring environmental sustainability.

Established in 1972, G&H understands the diverse needs of different skin types and offers products designed to maintain a healthy appearance for the entire family, including newborns. The new product line features innovative formulations that utilize plant nutrients to nourish and protect the skin effectively.

Key ingredients are sourced from the Nutrilite organic farm and include essential olive oil, essential chrysanthemum oil, bamboo water complex, white chia seed oil, green tea extract, and pennywort extract. These ingredients are chosen for their gentle properties and nutrient-rich benefits, ensuring the skin is well-cared for with each use.

All G&H products are certified by The Vegan Society, confirming they contain no animal-derived ingredients and are not tested on animals. Additionally, the products are free from harmful substances such as mineral oil, artificial colors, phthalates, parabens, and alcohol. The G&H bottles are made from 30 per cent recycled materials, contributing to environmental conservation.

In Vietnam, G&H has introduced three main product categories: G&H Goodness & Health Nourish, G&H Goodness & Health Refresh, and G&H Goodness & Health Protect, alongside G&H Baby. This comprehensive range includes ten diverse products suitable for the entire family.

G&H Goodness & Health Nourish: Focuses on moisturizing and smoothing the skin with ingredients like shea butter, bamboo water complex, ceramide from olive oil, and white chia seed oil.

G&H Goodness & Health Refresh: Aims to rejuvenate and exfoliate the skin with bamboo water complex, ceramide from olive oil, and acerola cherry fruit extract.

G&H Goodness & Health Protect: Cleanses and protects the skin with centella asiatica extract, plant-based prebiotics, rosemary extract, and green tea extract.

G&H Baby: Promises gentle care with a tear-free, fragrance-free, and soap-free formula, featuring calendula water complex, ceramide from olive oil, and chamomile essential oil.

With its comprehensive range of products, G&H aims to become the preferred choice for environmentally-conscious skincare solutions for families in Vietnam.

Khởi nghiệp

Hồ sơ Startup

Citigo là công ty công nghệ cung cấp những giải pháp đơn giản với chi phí tiết kiệm, giúp khách hàng nâng cao hiệu quả kinh doanh. Citigo hướng tới tầm nhìn trở thành công ty cung cấp giải pháp công nghệ cho doanh nghiệp phổ biến tại Đông Nam Á
ESBT là công ty hoạt động trọng lĩnh vực công nghệ thông tin, chúng tôi xây dựng những sản phẩm phần mềm cho cộng đồng và cung cấp dịch vụ phát triển phần mềm cho các doanh nghiệp
Lozi là một trong những ứng dụng thương mại điện tử được yêu thích nhất tại Việt Nam, kết nối hàng triệu người mua và người bán nhằm phục vụ nhu cầu mua bán trực tuyến ngày càng cao. Không chỉ là một cầu nối thương mại điện tử đáng tin cậy, Lozi còn cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh chóng và tiện lợi chỉ trong 1 giờ, đem đến cho khách hàng những trải nghiệm mua sắm trực tuyến hiệu quả và tối ưu
Bắt nguồn từ mong muốn mang chất lượng dạy Tiếng Anh tại Trường Quốc tế đến với mọi học sinh Việt Nam, để các bạn nhỏ dù không có điều kiện kinh tế theo học tại các Trường Quốc Tế hay Trung Tâm đắt tiền vẫn có thể sử dụng Tiếng Anh tốt như người bản ngữ. Đây chính là hành trang chuẩn bị cho các em tương lai vươn ra thế giới. Chính vì lý do trên, đội ngũ sáng lập đã bắt tay vào xây dựng sản phẩm đầu tiên có tên “Chương trình học Tiếng Anh Online EDUPIA”.
Công ty TNHH SA-ACH định vị về lĩnh vững trồng rừng, phát triển gồm 3 loại cây và bốn tầng cây trên một hecta đất nhằm tạo hệ sinh thái bền vững, và nâng cao thu nhập cho bà con